SERPik – pierwsza odsłona narzędzia do sprawdzania słów kluczowych konkurencji

Chciałbyś się dowiedzieć na jakie słowa kluczowe pozycjonuje się konkurencja w Google? A może chciałbyś jednocześnie sprawdzić na jakie frazy wyświetla się ta strona w płatnych wynikach (sponsorowanych)? Nic trudnego, wystarczy skorzystać z nowego narzędzia SERPik – ponad 5 milionów monitorowanych fraz! Ale to dopiero początek, docelowo SERPik będzie zbierał informacje o około 20 milionach fraz!

Wersja darmowa (bez logowania) pokazuje po 5 wyników dla SERPów i po 5 dla Reklam – wystarczy wprowadzić adres sprawdzanej strony internetowej.

Wersja darmowa po zalogowaniu pozwala dodatkowo na eksport znalezionych wyników do pliku csv (do 10 SERPów i do 10 Reklam).

Jest jeszcze wersja płatna. Pobranie pełnego raportu dla adresu internetowego to koszt mniej więcej złotówkę (w zależności od wykupionego pakietu). Szczegóły w regulaminie na stronie http://serpik.i4a.pl.

Za darmo 5 pakietów po 5 punktów

Jeśli chcesz wypróbować pełne możliwości SERPika, zgłoś się tu w komentarzu podając swój login z SERPika. Pierwsze 5 osób otrzyma po 5 punktów.

Zachęcam do korzystania z narzędzia i ewentualnie do wyrażenia opinii, sugestii.

IMG 1

IMG 2

IMG 3

okazwłoka

Co jest grane?

6 thoughts on “SERPik – pierwsza odsłona narzędzia do sprawdzania słów kluczowych konkurencji

  • Kwiecień 21, 2015 at 1:20 pm
    Permalink

    ok gotowe, jeszcze 4 🙂

  • Kwiecień 21, 2015 at 8:45 pm
    Permalink

    Zgłaszam się po przydzialik dla mnie 🙂

  • Kwiecień 22, 2015 at 8:34 am
    Permalink

    ok, gotowe. jeszcze 3

  • Kwiecień 22, 2015 at 4:14 pm
    Permalink

    Okazwłoka, wreszcie pomyślałeś o konkurencji dla S… (nie chce ich reklamować bo mają stawki z kosmosu).
    Jakie plany na rozbudowę?

  • Kwiecień 23, 2015 at 8:08 am
    Permalink

    Nie chcę zdradzać na razie dalszych planów. Ale oczywiście nie skończy się na tym co jest. Teraz najważniejsze jest zebranie potężnej bazy słów kluczowych (w tym momencie jest ponad 6 milionów, ale powinno się uzbierać około 20 milionów jeśli nie lepiej).

    Z tych najbliższych planów:
    – dostęp do informacji o konkretnej pozycji danego słowa kluczowego + porównanie z poprzednią pozycją
    – będzie też na pewno coś z historii pozycji (będzie można mniej więcej określić kiedy strona spadła lub poszybowała w górę)
    – jeśli będą chętni będzie też udostępniony moduł codziennego monitorowania na wskazane słowa kluczowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Title
Caption
File name
Size
Alignment
Link to
  Open new windows
  Rel nofollow