Linktak.pl dla wydawców – jak łatwo zwiększyć zarobek

  • 3 listopada, 2018
  • 4

System linktak.pl umożliwia wydawcom spore zarobki. Rekordziści zarabiają nawet 8 tysięcy zł netto miesięcznie. Ale zarobki mogą być jeszcze większe! Jak wykorzystać wewnętrzne procedury do generowania jeszcze większej ilości punktów?

Podstawowe zasady, które powinien znać każdy wydawca:

  1. Pod system podpinać domeny dobrze podlinkowane (z wysokim TF i RD wg. Majestic SEO).
  2. Unikać linków wychodzących, każdy link zmniejsza ilość generowanych punktów o 15%.
  3. Tworzyć dłuższe treści – są lepiej punktowane.
  4. Tworzyć treści pod zapotrzebowanie.

I na tym ostatnim punkcie rozwinę ten wpis, bo można zyskać sporo punktów.

Czym jest zapotrzebowanie w systemie

Użytkownik linkujący z systemu definiuje różne parametry doboru stron, na których będą publikowane jego linki. Zazwyczaj określa tagi, po których szukane jest miejsce link. Definiując w ten sposób parametry szybko może się okazać, że ilość miejsc na linki kończy się. W tym momencie powstaje zapotrzebowanie na konkretne linki na konkretnych stronach.

Pobieranie zapotrzebowania dla strony

Dla każdej strony wydawca może pobrać zapotrzebowanie (może też pobrać masowo dla całej grupy stron):

Eksportowana lista zawiera listę tagów dla strony.  Reakcja na zapotrzebowanie będzie zaliczona, gdy przynajmniej jeden tag będzie w zgłoszonej treści (musi być w podany w treści i w tagach opisujących treść). Jest też podany termin , po którym zapotrzebowanie może wygasnąć.

Co daje reakcja na zapotrzebowanie?

Każda zgłoszona podstrona, która reaguje na zapotrzebowanie dożywotnio otrzymuje aż 50% punktów więcej (gdy przypisany jest przynajmniej jeden link)! Naprawdę warto! To spory zastrzyk punktowy, ale niestety niewielu wydawców korzysta z tej możliwości. I dlatego też o tym piszę – żeby przypomnieć o możliwości szybszego generowania punktów. Z drugiej strony jest to z wielką korzyścią dla linkujących i dla całego systemu – umożliwia szybszy wzrost ilości publikowanych linków.

Co więcej podstrony tworzone pod zapotrzebowanie nie mają żadnych problemów z obłożeniem linkami.

Na poniższym zrzucie widać przykład podstrony, która zareagowała na zapotrzebowanie. Zamiast 70 (lub 71) punktów otrzymuje 141 punktów. Literka „Z” pod ilością punktów oznacza, że podstrona jest stworzona pod zapotrzebowanie.

Przykład prosto z systemu

Czołowy wydawca systemu tworzy treści głównie pod zapotrzebowanie – niemal 90% zgłaszanych podstron reaguje na zapotrzebowanie, efektem czego generuje dodatkowe punkty o wartości około czterech tysięcy złotych miesięcznie. Warto? Warto!

Wspomniany wydawca naprawdę przykłada się do tworzenia treści pod zapotrzebowanie. Czasem popełni literówkę przy wprowadzaniu tagów, czego system nie rozpoznaje i nie przydziela w takim przypadku bonusu. Dostaję wtedy wiadomość z prośbą o poprawkę i naliczenie bonusu. Skrupulatność we wprowadzaniu treści pod zapotrzebowanie doprowadziła do tego, że wydawca ten generuje największą ilość punktów – mimo iż fizycznie nie ma największej ilości podpiętych stron/podstron do systemu!

Wydawco!

Ten wpis jest zachętą do reakcji na zapotrzebowanie. Warto to robić!

Nie jesteś jeszcze wydawcą?

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące optymalnego korzystania z systemu, zachęcam do poczytania zakładki Dla wydawców na stronie linktak.pl – a jeśli coś będzie niejasne, chętnie wyjaśnię – wystarczy zadać pytanie w komentarzu poniżej.

 

 

Title
Caption
File name
Size
Alignment
Link to
  Open new windows
  Rel nofollow