Anchor test

  • 5 września, 2010
  • 7

Test ma na celu sprawdzenie, czy fraza składająca się z kilku słów (w naszym przypadku z 3 – „gdsakado dasdsa asdijsdoiasdja”) pozycjonuje zapytania na:
gdsakado
dasdsa
asdijsdoiasdja
gdsakado dasdsa
gdsakado asdijsdoiasdja
dasdsa asdijsdoiasdja
dasdsa gdsakado
asdijsdoiasdja dasdsa
asdijsdoiasdja gdsakado
gdsakado dasdsa asdijsdoiasdja + dodatkowe słowo np: gdsakado dasdsa asdijsdoiasdja dsskdsld

Na stronie oczywiście żadne „słowo”, tym bardziej cała fraza. Strona linkowana frazą „gdsakado dasdsa asdijsdoiasdja” z webmini. Strona testowana: http://zgred2.iswift.eu/.

WYNIKI:
gdsakado – pojawia się w serpach
dasdsa – pojawia się w serpach
asdijsdoiasdja – pojawia się w serpach
gdsakado dasdsa – pojawia się w serpach
gdsakado asdijsdoiasdja – pojawia się w serpach
dasdsa asdijsdoiasdja – pojawia się w serpach
dasdsa gdsakado – pojawia się w serpach
asdijsdoiasdja dasdsa – pojawia się w serpach
asdijsdoiasdja gdsakado – pojawia się w serpach

Frazy z dodatkowym słowem np. gdsakado dasdsa asdijsdoiasdja dsskdsld nie pojawiają się w serpach.

WNIOSKI:
1. W wynikach widać, że największą moc ma dokładnie sprecyzowana fraza. Ale każde słowo które zawiera się we frazie jest pozycjonowane z osobna.
2. Fraza pozycjonowana w połączeniu z innym słowem nie daje żadnych wyników!
Zapomniałem dodać, że dodatkowe słowo, czyli w naszym przypadku „dsskdsld” nie występuje w treści strony. Jeśli słowo będzie występowało w treści oczywiście zapytanie zwróci wynik.

Title
Caption
File name
Size
Alignment
Link to
  Open new windows
  Rel nofollow